Sommaren 2011, jag levde mitt liv som jag aldrig tidigare hade gjort.

  2011-08-21 / 22:16:07 / life by me /
Dog någon som stod dig nära?
Nej, det kändes som både min farmor och en nära vän dog, men det gjorde dom inte. Det var bara en känsla, som tur är.

Är det något du saknar från sommaren 2010 som du ville ha sommaren 2011?
Cissi saknades. Så henne skulle jag velat haft med mig under min färd att bli en bättre person.

Vilket datum från sommaren 2011 kommer du alltid att minnas?
14 juni då jag fick mitt första ig..
Största misstaget?
Att jag stallde upp för min vän så som jag gjorde, och sen stack hon bara.
Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja, jag kraschade på moppen ju..

Bästa köpet?
Min kavaj!
Vad spenderade du mest pengar på?
Pizza!

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja min syster.

Vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2011?
the next episode ft. snoop dogg

Är du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare sommrar?
Ledsen tror jag.
Vad önskar du att du gjort mer?
Vara i Odensbacken och träffa Jesper mer.

Vad önskar du att du att du gjort mindre?
Sovit o ätit pizza
Hur tillbringade du din midsommarafton?
Hemma med släkt
Blev du kär i sommar?
Ja, men jag fick fobi för kärlek då jag hamnade i depression.. Så ja, nu är det över.
Favoritprogram?
Sixteen and pregnant, och film, Hata Göteborg!!

Bästa boken du läste i sommar?
Läste ingenting
Största musikaliska upptäckten?
Öööh, skolmusikalen(?)
Något du önskade och fick?
en resa till Turkiet
Något du önskade dig men inte fick?
Cissi..
Vad gjorde du första dagen på sommarlovet?
Festade
Finns det något som skulle gjort din sommar bättre?
Turkiet.
Hur skulle du beskriva din stil sommaren 2011?
Lite mer fashion än vanligt då jag bara brukar vara chill..
Vad fick dig att må bra?
Jesper, och mina fina vänner och famlij.
De bästa nya människorna du träffade?
Jesper och Albin
Sommarens hetaste?
Jag kommer inte på någon
Sommarens största kärlek?
Ingen
Sommarens besvikelse?
Att jag inte spenderade mer tid i Oden.
Sommarens bästa?
Evelina Jondelius.
Sommarens snällaste?
Jesper

Jag vill ha det här året runt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious