världens bästa

  2011-08-01 / 11:17:29 / life by me /
Hello min finaste blogg!
Vaknade tidigt idag, ungefär 10, olikt mig va? Idag är det jätte fint väder här uppe i Sälen och jag tänkte gå ut och sola lite. Mamma och pappa är nere vid affären och skulle handla något så jag är ensam i stugan just nu. Och idag kommer och mina föräldrars kompisar upp hit och det innebär att vi bara är kvar här i två dagar till, onsdag åker vi hem alltså! Längtar så himla mycket efter o träffa Frida och Hanna som jag inte gjort på mer än två veckor! Men nog om det. Nu ska jag äta lite frukost och gå ut o sätta mig i solen. Vi hörs när vi hörs!
Puss och kram


Tvingade mig själv att inte vara med på bild eftersom jag verkligen inte fastnade.. Men ni får en bild på mitt plåster iallafall! ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious