HEJ, VILL DU VETA MER OM MIG? VISSTE VÄL DET

  2011-02-19 / 21:29:43 / life by me /
jag har insett att min senaste kyss.. var ovärd
jag saknar.. att kunna vara med min bästavän
jag pratar.. ofta och mycket
jag skrattar.. när jag är glad eller tycker någonting är riktigt kul
jag tycker om.. när jag känner mig fri
jag avskyr när folk.. ljuger och drar in mig i bråk även fast jag tycker att det är små kul att tjaffsa själv
mina närmaste vänner är.. jennifer och evelina. dom slår allt
min första vän hette.. haha, ingen aning!
min första kärlek hette.. marcus
kärlek är.. underbart när man har den, men förjävligt när man tappar den
min favoritfilm är.. law abiding citizen
när jag borstar tänderna.. posar och smsar jag alltid
när jag lagar mat.. blir det oftast fel
jag är rädd för.. att förlora min familj
jag önskar.. att alla kunde respektera att jag är en liten skitunge som tycker om att styra och ställa
den värsta känslan är.. ångest, helt klart!
den bästa känslan är.. sova. hehe
jag vill.. åka till turkiet, där jag hör hemma.
jag är.. bra på att dansa. enligt mig iaf.
jag är sämst på.. att lägga ner så mycket tid på skolan som jag egentligen behöver
jag kommer alltid att vara.. fisken!
det finaste som finns.. är min fina familj
i sommar.. ska jag göra allt som jag missade att göra förra sommaren.
sist jag grät var.. idag
jag kan.. vara väldigt snäll mot dom jag passar ihop med
min mobiltelefon är.. as bra!
när jag vaknar på morgonen.. vill jag somna om igen
innan jag somnar.. tänker jag på att ställa klockan så jag vaknar dagen efter och så tänker jag på hur dagen har varit
just nu håller jag på att.. äta godis
jag har aldrig.. brytit ett ben
idag har jag.. vart med vänner, åkt bil, sovit osv
på gymnasiet.. ska jag ha minst 5 mvg'n
jag vill verkligen.. sova hos jennifer imorgon






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious