12.05 - tidsinställt

  2011-07-26 / 12:05:00 / music /
Är förmodligen inne i stan nu. Men jag var bara tvungen att göra ett tidsinställt inlägg eftersom jag suger på att mobil blogga. Hittade även den här låten på en blogg jag kikade igenom, och är det bara jag som tycker det våder ser och låter förjävligt? Jag har respekt till alla åsikter, men jag var tvungen att få uttrycka mig och vad jag tycker om det här. Sen kanske visst, det är en musikstil i Japan, Kina eller vart dom nu kommer ifrån och dom kanske gillar det, det skiter jag fullständigt i. Tycker bara det är synd att man ska behöva se ut som en manga/asiat/fjortis/soltorsk för att kunna göra det man tycker om.
Nej det här tycker jag inte alls om. Vi syns när jag kommer hem okie? Puss på er!♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious