åååh så trött jag är!

  2011-07-01 / 05:08:28 / life by me /
Nu är jag vaken..! Fy så trött jag är seriöst. Nu har jag precis klätt på mig och nu ska jag platta håret. Kör all in utan smink idag, för mitt ansikte bräner som tuuuuusan. ÅÅÅÅH, jag orkar inte men jag måste följa med för det här är delar första plats med Turkiet på min favorit plats lista. Vet ni hur skönt det är och bara gå där o kolla eller? Inte sosm på Marieberg när man får tvångstankar man inte köper någon utan man mår bra för man ser att allt är så billigt där! Haha, jag kan inte förklara min känsla riktigt känner jag.. Nu ska jag platta håret, uppdaterar mer när vi verkligen är på väg. Det vill säga sitter i bilen...
Vad vore jag utan dig?


AliciaWilking

frågestund på bloggen :)

2011-07-01 @ 13:49:50
URL: http://wilking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious