grab your'e clothes and get gone

  2011-07-03 / 01:10:47 / life by me /
Haha fråga mig inte om rubriken. Kom hem från Odensbacken vid 12 tror jag ungefär. Det har faktiskt varit riktigt roligt där, träffade massa gamla vänner som jag inte träffat på ett år typ så det var kul. Nu sitter jag inne i badrummet och ska straxt tvätta bort sminket, skrubba ansiktet, ha ansiktsmask och borsta tänderna sen ska jag sova. Är verkligen jätte trött efter dagens bravader. Imorgon ska jag kanske dit igen, eller åka och kolla på fotboll med pappa. Elfsborg spelar imorgon emot ÖSK så kanske drar mig dit och kollar om jag orkar.. Haha känner mig inte sugen på och göra någonting just nu vill bara sova fst först måste jag fixa det där! Vi hörs sen! Pusselipuss
Vill shoppaa!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious