i'm crazy in love

  2011-07-06 / 23:42:08 / life by me /
Seriöst vad håller ni på med? Okej, jag har bara bloggat en gång idag. So what? Har ni rätt att kalla mig dålig planerare och bloggare för det?
-
Hej!
Vid klockan två cyklade jag till Sjöparken där Evelina, Linn, Jenny och lite annat folk var. Var där en stund och chillade innan det blev för tråkigt, så då fick vi för oss att fylla ''ballonger'' med vatten och kasta till varandra för att se vem den spräcktes först på eftersom den då skulle bli jätte blöt. Jag lyckades inte fånga den speciellt många gånger och ni kan ju gissa vad som hände? Jag blev dyng sur och inte värre att jag blev i puttad med linne på också bland sjögräset.. Tack som fan! Sen skulle tydligen nästan alla på talangen men då stannade jag och Jenny kvar i kumla så åt vi kebab på Sibylla. Efter ett tag kommer Hanna och Frida förbi för dom skulle till Aramis men dom bestämde sig för att stanna och äta med oss istället så tog vi en glass o lite så. Mysigt! Sen iväg till Sjöparken igen och chilla med lite folk och nu är jag äntligen hemma! Imorgon ska jag till Marieberg sen ska jag träffa Hanna och Frida en stund o chilla med dom. Jenny fyller år imorgon också så måste träffa henne. Nu ska jag sova! Puss
Julen 2010


sabina

jättefin blogg! :)

2011-07-06 @ 23:56:55
URL: http://sabinastyle.bloggplatsen.se
jarmo

<3<3

2011-07-07 @ 05:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious