Jag vill alltid göra rätt, men kommer aldrig bli perfekt.

  2011-07-24 / 16:53:50 / life by me /
Hej! Har varit lite off med bloggen här ett tag men det blir ändring på. Krascha med moppe igår så att jag är rätt förstörd på ena benet och mitt psyke är fuckat.. Jag grät samtidigt som jag skrattade, egentligen var det så jävla kul för jag sa ju att jag skulle spåra men jag hade så jävla ont och jag trodde seriöst mitt ben var brutet så jag börja störtgrina och fick en adrenalinchock.. Både mamma och syster fick komma och jag åkte hem och böt om och drog sedan tillbaks till Kumla som det kämpe jag är! Hehe, men jag har ont as hell nu kan jag lova. Evelina smsa mig precis och ville sova hos mig, men jag orkar verkligen inte vara ute. Eller jo, jag orkar vara ute men inte mitt ben. Så ja vettefan, hon får sova i en gästsäng isånafall hehe för jag kan inte röra mig när jag sover utan att få ont. Hehe, ni får en bild sen! Puss


Emma♥

2011-07-25 @ 00:40:31
URL: http://emmaawessman.blogg.se/
Emma♥

Tack för tipset! :D

2011-07-25 @ 00:40:41
URL: http://emmaawessman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious