Sometimes you have to speak quieter to see who's really listening.

  2011-07-21 / 16:41:28 / shopping /
Drack upp mitt kaffe väldigt segt, och vart klar för ungefär en kvart sen. Men det var gott ändå trots att jag har så mycket socker i så att det samlas i botten om man inte rör om hehe! Jag tycker inte det är gott annars, men alla är ju olika. Nu ska jag iallafall duscha, sen skulle jag fixa lite i vårat nya datarum och lite senare ska jag nog träffa Hanna! Har en hårfärg i skåpet, undrar om jag ska slänga i den och låta mamma få en chock sen? ;) Nej, hon skulle nog dö då.. Ska iallafall köra på en mittenbena idag och en gul tisha med dragkedja där bak. Nice girl! Lägger upp en dagens outfit sen som jag anar att ni vill se! :)
1424114_1-horz_large
LOOKBOOK.nu



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious