Världens bästa gästbloggareeeee!!!!

  2011-07-09 / 01:23:56 / life by me /
Tjaaa Firrens stalkers!! Sitter just nu i hennes säng & har fått en inbakad fläta, nice! Kvällen har vart grymt värd, började med att vi träffades utanför maxi, jag, Sara & Evelina. Sen gick jag hem till Hanna och skulle fixa mig men orkade inte så jag tog mitt pick och pack och gick till studion där Evelina & Sara var.
-
Sen drog vi vidare och träffade Johan & hans kompis. Sen gick jag, Sara & Evelina till sjöparken och så kom Eric. Då hoppade jag och Evelina från bron ner i vattnet & fan va värt det var, bada är ju roligt hihi. Svalde typ halva sjön så Firren kommer med nytt vatten imorgon. Sorry!!
-
Sen för att vi skulle bli varma så sprang vi ett varv runt sjön, jag & Evelina och så hitta vi en groda som vi satte på Sara. HAHHAH jag döööööör!!!! Sen snacka vi lite och så drog vi hem. Och på vägen träffade vi på Ogge, Jonte, Dennis, Martin, Jesper & Dessire. Och nu ska jag och Firren tjocka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Puss hej älska livet!!!!!♥♥/ onlyffridaa
-
ps. Firren jag älskar dig, du är braaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-



pussa katten då förfaaaaaaaaaaan



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious