åh dom är så fina! ögongodis

  2011-06-28 / 00:18:50 / shopping /
Timeless - HarrietLundberg - BrooklynNelly  Shoes - Lianna
Nelly  Shoes - LiannaNelly  Shoes - Exclusive JennieLundberg - Brooklyn
Nelly  Shoes - BielawaNelly  Shoes - PetraNelly  Shoes - Linda
Nelly  Shoes - LeopoldNelly  Shoes - Matsumoto 3Nelly  Shoes - Matsumoto
Jag vet inte vad som har hänt med mig och skor alltså, jag hat fått något fnatt o börja älska skor! Så därför tänker jag gå upp klockan åtta imorgon, åka med mamma och handla, sedan lägga mig i bikini o steka på gräsmattan o rensa häcken så jag kan få mina 600 o köpa ett par skor för. Frågan är bara vart och vilka? Några av de här blir det iallafall.
Vilka tycker ni var finast?
:
källa: nelly's festskor


jarmo

jävla fina skor köp alla och ta djuce

2011-06-28 @ 01:15:57
URL: http://kuken står

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious