ansiktsmask

  2011-06-19 / 23:03:25 / life by me /
Sitter med ansiktsmask på. Känns skönt och behövligt efter en vecka som denna! Sommarlovet har börjat segt och rätt tråkigt, men antar att det bara är vädret och temperaturen som gör att det är som det är. Idag har jag inte gjort någonting förutom att gå på promenad med mamma, pappa och vovven och så har jag städat min garderob. Det var också väldigt behövligt. Har hur mycket tröjor, linnen och tishas som helst men inga tights, byxor eller jeans.. Något som behöver inhandlas kanske? Är ju rätt mycket rea nu så jag får se till att åka till Marieberg eller stan och införskaffa mig det. Men nu måste pappa ha datorn iallafall, vi hörs senare ikväll!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious