I'm Sorry!

  2011-06-30 / 21:12:58 / life by me /
Jag är ledsen för den låga uppdateringen men jag har varit ute hela dagen. Först träffade jag Josephine och vi käkade på Sibylla osv.. Har saknat henne massa! Sen vid halv fyra tog hon tåget till Laxå för hon skulle till sin pappa i helgen, då gick jag till Sjöparken och chillade med folk och där har jag varit mesta del hela kvällen. Det är fan as chill där! Badade bara benen för jag had einte bikinin med mig :( Och nu kom jag precis hem för jag ska till Ullared imorgon som sagt och ska upp halv 5.. Men vi hörs senare lovers!
Är det bara jag som älskar den här bilden?! Den representerar mig och hur jag är som person lite.. Haha!


Maisah

Hihi tack gumman ! Härligt jo det är bra med mig med :) bara ganska ovanligt trött :o

2011-06-30 @ 21:29:08
URL: http://duvetmaisah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious