HEMMA EFTER SKOLA OCH MARIEBERG

  2011-03-10 / 18:22:06 / life by me /
Har precis ätit mat efter en lång dag. Var först i skolan, hada vanliga tråkiga lektioner som vi brukar. Torsdagar är alltid segare än de andra dagarna, jag vet inte varför med det bara känns så. Kanske för att många tråkig ämnen är efter varandra? Men ska inte klaga, jag får i alla fall gå i skolan och lära mig saker. Efter sista lektionen som var idrott hämtade mamma mig och vi åkte in till Marieberg. Först Calletex eftersom vi egentligen bara skule ha band till mina dans kläder, men sen blev det en fika på caféet bredvid. En kyckling och curry bagett, mums. Sen åkte Vi vidare till själva ''köpcentrumet'' och handla lite små grejer. Nu är jag i alla fall hemma och ska plugga, har so prov imorgon om Europa. Kul! Vi hörs senare, det lovar jag.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious