hej

  2011-05-28 / 12:17:33 / life by me /
Heuuuiieieieiei.
Just nu sitter jag på Olivias golv med Hanna, Olivia, Robin och Frida ligger i sängen och ser ut att ha det... Skönt! Haha, eller? Jävla tönt är jag men iallafall. Igår började det med att jag och Olivia åkte hem till mig efter skolan o åt o packade. Sedan bar det av till Olivia för lite fix och sådär.. Sedan drog vi till Fidde där Matte och Fredrik var. Lite senare kom Hanna, Frida, Robin, Jonte, Klas, Martin och Marcus utanför där han bor, men dom fick inte komma in så vi drog hem till Olivia istället. Vi kollade på film, åkte moppe, badade i jacuzzin osv. Det var iallafall väldigt chill!
-
Idag vaknade vi just precis, och jag ska snart hem eller ja, om en stund. Får främmande eftersom jag fyllde förra helgen. Hoppas verkligen jag får pengar eftersom jag är i stor nöd av det just nu.. Ikväll om det blir som vi hoppas så ska vi på YEAH! festivalen i Stadsparken. Känner på mig att kvällen kommer sluta skit bra och jag är nöjd med gårdagen även fast jag har sovit sämst!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious