KÄNNER NI RUSET?

  2011-05-21 / 16:48:17 / life by me /
Igår:
Igår var det som vanligt skola. Slutade klockan ett istället för halv 4 pga inställda lektioner. När jag kom hem fixade jag mig och lite så, sen kom Olivia vid typ 5. Då satt jag och åt o hon kolla på. Sen fikade vi jordgubbs och rabarber paj och det var helt okej gott. Fixade oss lite till och sen drog vi till Kumla. Satt vid Fylsta och väntade på Hanna och Frida som kom efter typ en timme, sega! Iallafall så satt vi där en stund, sen drog jag och Olivia till Maxi och köpte lite godis och så träffade även på lite sköna människor igen typ vid Sibylla. Sen ringde vi Emil och gick till honom och så vidare.. Pallar inte berätta mer än så, var iallafall en guld kväll typ. Olivia sov här också för er som ville veta.
Idag:
Vi vaknade vid halv tolv och så låg vi kvar i sängen ett tag. Sen började jag städa lite på mitt rum eftersom vi skulle få gäster. Dom är här även nu men ändåååå.. Olivia åkte hem och fixade sig och jag hoppas hon kommer hit igen snart för jag måste till Kumla och hämta min cykel.
DET ÄR ABSOLUT FÖRBJUDET ATT TA MINA BILDER UTAN ATT HA FRÅGAT!!!!!!!!!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious