TÄNKTE BERÄTTA LITE OM VAD SOM HÄNDER IGÅR

  2011-05-08 / 12:12:37 / mitt liv som dansare /
Igår var jag på dansuppvisning. Det gick hur bra som helst. Var där från klockan ett till typ åtta på kvällen. Sen kom Hannas syster och hennes pojkvän och hämtade oss och så släppte dom av oss vid Hannas parkering. Träffade några först direkt när jag kom till Kumla, sedan smsar Hanna och säger att jag ska följa med till söderhavet där lite folk var, cch då fick jag skjuts dit. Vid elva tiden kom pappa och hämta mig och så åkte jag hem. Dagen och kvällen var underbar och jag hoppas på en lika bra dag och kväll idag!
Har tyvärr inga bilder från varken dans eller kväll men ni får klara er ändå. Nu ska jag äta sedan iväg till Hallsberg idag igen. Vi hörs!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious