oneshe

  2011-11-17 / 07:09:36 / life by me /
Godmorgon!
Har precis lagt ett lager foundation och nu tänkte jag fortsätta med puder. Tänkte va lite chill idag eftersom jag bara ska på praktik. Ikväll ska jag åka till Kumla och Träffa Markus, han åker ju hem till Spanien om en vecka typ och han bara träffat han en gång den tiden som har gått. Känns helt sjukt, sist jag träffade honom var typ i somras dagen innan han skulle åka hem igen, umgick ju jätte mycket med han flrut.. 

Jaja iallafall, ska fortsätta med sminket och sen håret. Dagensoutfit bilder är svåra att ta nuflrtiden eftersom Frida har min kamera.. Jaja jalla ska fortsätta puss!!


Längtar jag tillbaka? Skulle inte tro det..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious