Hos Hanna

  2011-10-09 / 13:02:10 / life by me /
Godmorgon bloggisen!

Igår var jag ju på danstävling som sagt och det gick väl rätt bra. När den var slut åkte vi på resturang och så kom jag hem runt tio och då duschade jag och sen åkte jag till Hanna där Frida var. Vi fixade oss lite sen drog vi ut. Träffade Johan och några fler, sen drog vi hem runt 1. Skulle egentligen åka till Oden och träffa J♥ men så blev det såklart inte. Sov hos Hanna också förresten, för er som ville veta. 

-

Vaknade runt tio och sen dess så har vi bara legat i sängen o degat med datorerna i knänen.. Ätit toast har vi också gjort, hähä fete. Vet inte riktigt vad jag ska göra idag, ska hem om en stund och städa mitt rum sen ska jag försöka väcka J♥ eftersom han typ är bäst på o sova bort dagarna. HELA NÄSTA HELG SKA JAG SPENDERA I ODEN FÖR ER SOM VILLE VETA!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious