min gårdag

  2011-10-22 / 16:11:58 / life by me /
Fredag igår var det ja.. Det började med att jag fgick i skolan tills tre sen tog jag, Tiffany och Lawko bussen till Örebro för att fixa prao plats. Efter det gick vi på Saigon och åt o sen efter det kom Tiffanys pappa och hämtade oss. Då åkte jag hem och duschade o fixade mig lite sen åkte jag till Hanna där även Frida var. Vi tog bussen till Örebro och träffade Ellinor (om du läser det här ska du veta att du är bra!) och vid elva så åkte vi hem. När vi kom hem så skulle vi egentligen träffat Adam men han kom ju aldrig så då sket vi i det. Gick till Hanna för att sova o chilla men åkte sedan hem vid två eftersom det alltid blir samma jävla skit.. 

-

Nu har vi iallafall gäster här och dom sitter och fikar. Ska strax äta och fortsätta med mitt rum om jag orkar, ska även ringa Frida.. Hur kvällen slutar vet jag inte riktigt men det hör jag av mig om! Puss puss.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious