hos hanna

  2010-03-30 / 15:12:21 / life by me /
Just nu sitter jag hemma hos Hanna. Olivia var här nyss också men hon åkte för typ 10 minuter sen, men kommer snart tillbaka. Skulle igentligen ha bloggat före jag gick och när jag vakna men datan var inte på så då sket jag i det helt enkelt. Ikväll ska jag och Hanna troligen sova hos Olivia sen hem till Blaxmo om planerna blir som planerat. Och angående hemma hos Anton igår blev det kaos för lilla mig, bråk med Frida och A. Men jaja, sånt som händer. Ska ner och ta någonting att dricka nu, vi hörs senare.

Later!/s




två snabba bilder


frida

Du var bara tvungen att skriva att vi båka, så att alla vet det ? Bra Sara, bra (Y)

2010-03-30 @ 18:49:21
URL: http://onlyffridaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious