LONDOOOOOOOON!!!!! :D

  2010-03-10 / 16:55:33 / life by me /
Yeah baby, jag åker till London på midsommar dagen. Och fan va kul det ska bli!

Förlåt för jätte dålig uppdatering men jag har helt enkelt inte haft tid. Jag har haft jätte mycket prov att plugga till och imorgon har jag ett om Grekland också. Så nu måste jag plugga lite till det också, men jag har ju dans idag så måste hinna allt. Å vad trött jag blir på alla läxor. Men jag har ju något positivt att se fram emot också, kan ni gissa vad det är? Jo, London! Jag är så sjukt taggad. Men nu ska jag prata vidare med Frida, plugga och dansa.

See U!





Anonym

osen tog du bort inlägget, du som påstod att du var mogen

2010-03-14 @ 16:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious