Godmorgon sunshines!

  2011-07-25 / 15:21:22 / life by me /
Jag vaknade egentligen vid halv ett och det är för sent jag vet, men eftersom jag knappt kan sova på nätterna pga benet så måste jag få sova ut på dagen istället. Har inte gjort något speciellt sen dess men förut kollade jag på Never Say Never, ni vet filmen om Justin Bieber? Den var inte så bra som jag trodde den skulle vara, men jag fick mig allt några rysningar i kroppen. Ganska få men det var iallafall några. Ska bara vara hemma idag eftersom det är rätt dåligt väder och mitt ben är helt slut. Det var egentligen tänkt att jag skulle åka till Örebro och shoppa imorgon med mamma och pappa, men jag vet inte om jag följer med nu. Fan mitt ben förstör allt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious