hmm..

  2011-07-21 / 00:27:45 / life by me /
Förlåt att jag har varit lite off med bloggen här ett tag. Men jag känner ingen lust till att blogga längre. Jag får helt enkelt fixa någon som bloggar åt mig. För jag orkar verkligen inte. Seriöst, ni fattar inte hur jag känner mig. Helt jävla värdelös. Aja nog pratat om det.. Ska kolla en film nu sen sova. Vi hörs!
Och tack förresten mina läsare för all den sköna respons ni har gett mig, att jag har fin och bra blogg till exempel. Det glädjer mig och utan er hade jag slutat blogga för längesen. Stort tack till er! Ni är guldvärda♥








from head to toe, I'm totally exhausted.
I wish I could fake a smile and move on.


Liv

Jag har länkat dig nu :D Kram

2011-07-21 @ 01:13:32
URL: http://lliiivvvv.blogg.se/
felicia♥

Säg till när du vill höra länkbyte =)

2011-07-21 @ 09:41:12
URL: http://feliciahelenaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious