kämpar för en sanning som inte verkar vacker

  2011-10-11 / 12:23:52 / life by me /

Hemma idag också. Gick upp runt halv tio för att gå med hunden och sedan dess har jag bara legat på soffan och jäst. Mår verkligen inge bra alls. Ikväll har jag privat lektion på dansen, så jag ska försöka kriga mig igenom den här dagen i hopp om att jag ska kunna åka och få en ny dans som jag velat ha i typ ett år nu. Hoppas också på att tygproverna från AG:s kommer idag så jag kan beställa tyg till mina nya dansskläder.

-

Förövrigt ser jag ut som crap och jag har ingen styrka i min rygg, haltar typ på ena benet bara för att min rygg har valt att strejka emot mig och vara allmänt uppkäftig så fort jag ska göra någontning. Hahah nej skämt åsido.. Nu ska jag göra pommes och bli fet. Skriver mer senare!


Att få tillbaka det där håret vore väl inga fel? KÖTTA SARAAAAA!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious