Kom precis hem

  2011-09-04 / 19:16:53 / shopping /
Har sovit hos Frida inatt och igår var vi lite överallt. Kom precis hem och nu ska jag duscha, känner mig jätte ofräsch och jag har blivit snoriiig igen.. Kommer säkert bli sjuk när vi är i Turkiet som jag alltid annars blir men shit vad taggad jag är! Gud vad jag längtar :( Kommer inte sakna någon kan jag lova hihi! 

Och juste, igår var jag på Marieberg och hittade lite fina grejor som jag ska visa nu. 

Gillade ryggen på det här linnet, och färgerna!




Byxor som jag ska fixa till shorts ikväll. Dom är dock lite stora, har egentligen strl 25 men skit samma.


Balsamspray, deodorant, ansiktsvatten och skrubb.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious