blogg torka!

  2010-04-22 / 15:35:32 / life by me /
Ja, som sagt så suger verkligen min uppdatering.. Men alla tjatar verkligen på att jag ska uppdatera den hela tiden!
Fast saken är den att jag inte uppdaterar för att jag inte har något att skriva om, och nu när jag inte har det så känns det inte som om det blir intressant att läsa utan mer tråkigt och torrt!


Men jaja, tillbaka till saken :
Jag var i skolan idag som vanligt. Rätt soft dag faktiskt, hade bara fyra korta lektioner så jag sluta runt halv två. Och så väntade jag på bussen med Elin, Ida, Mickis och Moa. Bussen gick tio i tre så jag kom hem för ungefär 30 minuter ungefär. Igår snöade det här i lilla Kumla, och idag har red bara regnat. Jag som trodde sommaren var påväg efter allt det fina vädret vi har haft i en vecka ungefär. Men jaja, vi får väll gå runt med solbrillor och skjorts inne och låtsas att det är sommar. Så nu har jag skrivit av mig lite, och nu ska jag ut och prata med Ida och Elin. Ledig imorgon, skriver mer om det senare.

Kramar från en röd och ofräsch Sara!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious