Precis ätit..

  2010-04-22 / 20:13:27 / life by me /
Nu har jag precis ätit. Åt typ köttfärs gryta med ris, riktigt gott! Angående det tidigare inlägget så skrev jag ju att jag är ledig från skolan imorgon. Det är pågrund att jag ska till Ullared och shoppa. Så man kan alltså säga att jag har börjat min helg nu, även fast jag jag ska upp kvart i fyra imorgon. Fast jag förljer hellre med till Ullared än går i skolan, och dessutom behöver jag inhandla smink och bra saker som finns där. Men ni behöver ju inte förvänta er någon uppdatering imorgon, eller kanske på kvällen/natten om jag orkar när jag kommit hem. Annars lägger jag in bild sen på Lördagen och berättar om allt jag köpt.

Det som ska inhandlas:
* Smink, är ett måste
* Lösnaglar, till Disco SM
* Lösögonfransar, till Disco SM
* Ansiktsmask
* Trosor
* Strumpor
* Bh, om det finns
* Skinn jacka
* Jeans jacka
* Väska
* Filmer!

Ungefär det här är ett måste, och sen hittar jag säkert andra saker som jag vill ha också.
Men nu ska jag städa mitt rum lite, sen ska jag tvätta av sminket och borsta tänderna.
Mer uppdatering ikväll eller på Lördag.


gammal suddig fjortis bild på mig och hanna, MITT BRUNA HÅR♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious