as TAGGAD!...

  2010-08-16 / 07:37:30 / life by me /
på skola! Det kommer bli så sjukt skönt att få träffa alla igen och vädret ser riktigt lovande ut idag, hoppas bara att det håller i sig hela dagen. Sitter och äter min jätte bra frukost, fast nej, äter macka och sockerdricka till det go sara!
-
Dagens outfit blir vitt linne, svarta strumpbyxor, rosa tröja och svart sjal. Ser ok ut iaf. Men skulle helst vilja ha på mig mjukis kläder men det kanske blir för varmt jag har ingenaning.
-
Tio i åtta kommer tuffy till mig och sedan bär det av till skolan. Kör nog orginal schema från klockan ett eller vad det brukar vara, kommer faktiskt inte ihåg. Kan passa på och säga att jag har sjukt tråkigt och att jag måste gå ut med hunden halv åtta varje morgon innan skolan. Gaah, kommer dö!
-
Nej nu ska jag äta upp min frukost och smsa med Cissi och Rippe, jag hör av mig längre fram eller när jag kommer hem!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious