tänk att det snart är över..

  2010-08-08 / 00:49:21 / life by me /

Satt och kollade på bilder på andra datan ifrån förra sommarlovet och kom på att det här snart är slut.. Allt har gått så sjukt jävla snabbt och jag har lärt mig mycket under de här lite mer än två månaderna vi har haft ledigt.

-

En sak jag lärt mig är att aldrig ta någonting för givet. Jag tog en person som betydde världen för mig och kastade den personen åt sidan. Allt bra ha har skrivit till mig, den vänskapen han gav till mig och det jag bara sket i. Nu har vi ingen kontakt alls och jag ångrar allt jag gjorde mot honom.

-

En annan sak är att man alltid kommer behöva vänner. Man kan inte klara sig i livet utan vänner. Med eller utan så kommer man alltig känna sig ensam, mindre ensam med vänner. Jag är tacksam övder de vänner jag har och är stolt över dem. Jag älskar er!

-

Så alla ni som tänker att ni alltid kommer vara bäst vad som än händer, blicka till framtiden och tänk vad som skulle hända om ni inte hade några. Så var tacksamma för det ni har och var stolta över er själva så löser livet sig!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious