vi kör på det här innan... haha!

  2010-12-23 / 15:46:37 / life by me /
PINSAMHETSTEST 10!

Har du pojkvän/flickvän? - nej
Har du haft pojkvän/flickvän 2010? - ja
Har du hånglat med någon 2010? - ja
Har du hatat någon 2010? - ja
Har du sagt "jag älskar dig" till någon 2010? - ja
Är du kär nu? -ja fyfan
I vem? - min pöjk
vissla? - nej
Har du en dildo? - ja 100 st
Äger du mer än 10 par string? - nej
Äger du mer än 15 par string? - nej
Äger du en mascara? - jafan
Äger du mer än 5 olika foundation/puder produkter? ja
Är du en fjortis? - nej
Är du emo? - nej
Är du brat?  nej
Gillar du vältränade tjejer? - gillar och gillar, muskler har väl ingen klagat på?
Gillar du nörd-tjejer som pluggar? - ja, bästa cheyerna


Gillar du tjejer? - nej
Är du bisexuell? - nej
Har du över 10 bhar? - ja
Har du nångång tyckt om någon i din ålder? - ja
Kan du köra skoter? - HAHA nej
Kan du leka apa? - klart jag kan
Är du brunett? - ja
Är du blond? - nej
Har du haft svart hår/har du just nu? - tiep
Kan du sätta foten bakom ditt huvud utan att spy? - haha jag kan inte ens sätta goten bakom huvet


HELT SERIÖST
Vad har du på dig för underkläder - bh & trosor
Hur gammal har ditt äldsta hångel varit? - 91a
Har du sugit av någon? - 
Har du runkat av någon? - 

SENASTE
Vem fick du sms av senast? - chrille
Vem skickade du sms till senast? - chrille
Vem ringde dig senast? - cissi kerra
Vem pussade du senast? - chrille
Vem kramade du senast? - putte och micke tror jag 
Vad drack du senast? - hallon juice
När däckade du sist? -  inatt när jag skulle sova
Är du allergisk mot någoting? - nej
Pinsamma frågor för dig nu? - nej

Namn: amanda
Smeknamn: fisken
- Födelseplats: örebro
- Ögonfärg:  grön/grå/blå
Hårfärg: röd
- Längd: 1.70
Skostorlek: 38
- Höger- eller vänsterhänt: Höger
- Stjärntecken: oxiii
- Skor som du bar idag: uggs
- Rädsla: vara ensam hemma
Målsättning: fin mage innan sommarn
- Din första tanke när du vaknade imorse: följa med och handla eller inte?
- När somnade du igår: 2
- Pepsi eller Coca Cola: cola
- McDonalds, Max eller Frasse: DONKEN
Singel- eller dubbeldejt: singel
Adidas eller Nike: adidas
- Choklad eller vanilj: choklad
Svär du: ja hela tiden, FAN
- Sjunger du: yes sir!
Duschar du varje dag: ja
- Röker du: nä
- Tror du att du någonsin varit kär: ja 
Gillar du skolan: ibland
Tror du på dej själv: hela tiden
Blir du åksjuk:  nej
- Tycker du att du är hälsosam: HAHA NEJ
- Gillar du åska: gör min ingenting om det åskar om jag säger så
- Spelar du något instrument: nej
Har du under den senaste månaden..
- Druckit alkohol: dja fifan, varje dag
- Rökt: nej
- Gått på dejt: nej
- Shoppat: ja
- Ätit en hel ask müsli: sure
- Ätit sushi: ja
- Stått på scen: ja
- Blivit dumpad: nej
- Skejtat: nej
- Färgat håret: ja
- Stulit något: nej

Har du någonsin..
- Blivit upptäckt under "akten": nej
- Blivit kallad hora: ja

I framtiden..
- Hur gammal vill du vara när du gifter dej: ska inte gifta mig
- Namn på barn: claudia och carl
- Ditt drömbröllop: ska fortfarande inte gifta mig
Vad vill du bli när du blir vuxen: stylist, frisör, jurist eller flygvärdinna
- Antal människor du skulle ge ditt liv för: endast tre. hanna, elvira och CISSI
- Antal CD skivor du äger: typ 100
- Antal piercings: öron, smiley. alltså två
- Antal tatueringar: inga 
- Antal gånger har du varit med i tidningen:  nåra ggr
- Antal saker du ångrar: 10000 grejer

Brukar du..
- Titta dej själv i spegeln? ja
- Gnälla: ja för ofta 
- Skrika: yes
- Sova:  hela tiden
- Ha ångest: ibland
- Skada dej själv med flit: ibland
- Vilja dö: ibland
- Drömma mardrömmar: nej
- Drömma sexdrömmar: alltid
- Ta droger: nej
- Försöka vara annorlunda: sticka ut ibland. ja
- Klä dig i svart: ja
- Gå till kyrkan: nej
Gå i skolan: ja
- Röka: nej
- Ljuga: bror på
- Hata folk: ja
- Lita på folk: endast på min family och cissi

När..
- Åt du senast: för 1 min sen
- Läste du en bok senaste: innan skolan slutade
- Köpte du något senast: igår
- Svor du senast: nyss
- Sjöng du senast: nyss
- Klagade du senast: idag
- Är det sommarlov: hahah nej

Vem..
- Saknar du: just nu? olivia, frida och evelina JONDELIUS
- Vill du döda: ja,
- Rörde dej sist: tilda
- Vill du slå: den där killen
- Vill du kittla: mig själv
- Vill du prata med: min pojke
Skrek du till sist: chrille fortf?
- Vill du vara som: min syster
- Sårade dej senast: hanna.
- Vill du bli galet full med: chrille, cissi, evelina och kajsiiii

Har du..
- För många vänner: man kan aldrig ha för många.
- Förföljesemani: ha?
- Tvångstankar: ahh
Någon annan psysik sjukdom: nej :o
- Skadat någon: ah
- Färgat håret: för mycket
- Brutit några ben: nej
- Egen dator: ja
- Gjort bort dig rejält: ja verkligen!
- Bra självförtroende: ye



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious