godmorgon! ;)

  2010-02-03 / 16:04:35 / life by me /
hahah, ja godmorgon ;)

slutade 2h tidigare idag från ev ungefär. så mamma kom och hämtade mig. riktigt GULD (Y)
direkt när jag kom hem från skolan så la jag mig en stund i sängen och somnade till typ 5-15 minuter. hahah, och nu har jag precis ätit en kyckling baguette ;)
riktig god. det är nog en favorit mat!
jaha, vad händer ikväll? jo dans såklart. ni kan ju anteckna på direkten om ni vill ;)
vad ska ni göra ikväll? :)

nu ska jag gå och bestämma kläder tills ikväll. och sen så ska jag sminka mig och fixa håret.
hitta ett tips som jag ska testa nu, och det är att ha hud cream i ansiktet så typ ''glänser'' man ;)
smexit! ;)

men ni får ha det skit bra. här kommer favorit låten just nu ! ;)
enjoy



Anonym

kul att alla ska lyssna på den bara för jag tog den :)

2010-02-03 @ 18:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious