jag har inte uppdaterat på ett tag! ;)

  2010-02-02 / 16:24:54 / life by me /
förlåt för dålig uppdatering, vekligen!
ska bättra mig, promise ;)


skolan va rätt chill idag. allt förutom so'n och svenskan. jag dissar mitt g- på astronomi provet -.-
heheh, jag vet att jag kan bättre. men jag trodde att jag kunde allt, eller så orkade jag inte plugga bara. men ska göra om det på trsdag iaf, så då får vi se om ja får göra om det då också ;)
ni som läser min blogg, kan ju alltid kommentera och säga vad ni fick! :)
bättre än mig iaf... hihih. jag ville egentligen åka och träna på dansen idag inför tävlingen. men mamma palla inte skjutsa mig, och jag orkar inte ta bussen heller. och skulle träna fotboll idag också. men jag ska ju sluta så ;)
aja, skrev av mig lite nu. hihi (a)

ni får nåra bra låtar också :














Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious