jag hatar mitt hår!

  2010-02-16 / 18:28:48 / life by me /
det är slitet och allt, kan nån berätta för mig hur man kan sköta om sitt löshår bra?

jag har kommit på att min blogg har blivit någon slags ''gnäll'' blogg, som jag bara tar ut mitt gnäll på?
jag vet inte.

update;
det var skola idag, gick rätt chill men fy vad jag längtar tills vi kommer in i våran nya korridor.
jag hatar det kalla trista vädret och vill helst av allt få ännu mer snö... men jo vad får vi just nu? SNÖ!!
jag skulle vilja komma bort härifrån, åka till thailand, kina, turkiet eller något sådant. det skulle vara sjukt grymt skönt just nu!
men tillbaks till skolan, provet i astronomi gick ganska bra. har prov imorgon också, så ska plugga lite till på det så det sitter helt!
men ni får ha det chill, så uppdaterar jag mer imorgon!

P.S: vad ska jag ha på mig imorgon? ;o



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious