Min åsikt!

  2010-02-06 / 22:19:52 / life by me /
Jag ville bara berätta att igår på bussen var det nån äcklig gubbe som körde den. Vi gick på som vanligt och satte oss på ''handikapp'' sätena. Och eftersom jag gick in först och satte mig där, och det satt dessutom intgen där så tänkte jag kanske att det var okej och att vi kunde flytta på oss om den skulle komma någon handikappad. När den börjar köra mot Klockarbacken så ska en tjej av nåra kvarter från Elvira. Och vi pratade ovanligt högt på bussen, man kan inte säga att vi skrek, vi pratade bara ovanligt högt för vi var trötta och flummiga. Och busschaffören sa helt plötsligt: ni som håller på och ''skriker'' där bak kan också gå av här. Och så gick vi av.

Det jag försöker säga här är att Kumlas bussar har så grymt otrevliga busschaförer!

Det hände en annan gång också när jag, Hanna och Ida skulle gå till bussen. Och när bussen kommer så var vi kanske 10 minuter ifrån den och den fortsätter köra ÄVEN fast vi står och vinkar och skriker att vi ska med som tre fån. Och när han väl stannar så får vi klättra över den största snö högen jag någonsin klättrat över. Den var säkert 2 meter hög!

När vi äntilgen kommer in på bussen med hela oss fulla av snö eftersom det var lös snö i högen, så säger han :
Hoppa in, vi har bråttom!
Med väldigt otrevlig röst.
Jag höll på och strypa honom!

Jag vill inte hänga ut folk utan jag skriver vad jag vill och vad jag tycker. 
Jag spelar ingen roll, utan är bara mig själv.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious