sara 4an - 7-an. bjuder som fan på bilderna ;)

  2010-02-02 / 17:01:58 / life by me /

4an


5an


6an


7an

Genom dessa hår har mkt förändrats. Bla har vi upptäckt den vita kajalen som vi alla känner till, chinosarna som alla små fjortis brudar sprang runt i (även jag), plattat hår, fjortisranden är väl känd hos mig, brunetter har blivit blondiner och blondiner tvärtom, både längd och bredd har förändrats. och den där sjuka humorn, den har funnits hos alla hela tiden. och attityden. ja, nästa år kanske vi inte ser ut alls som vi gjorde då och nu. vem vet?
jag tycker iaf det är sjukt att man förändras så mycket.

sommarlovet 08, lärde jag känna alla nya kompisar som jag känner nu. det förändrade mitt liv totalt. både bra och dåligt. jag lärde känna elvira och olivia som nu står mig enormt nära. vi har fajtat mkt och blivit vänner igen. jag har varit emo i 4an.  eller ja emo och emo, jag lyssnade på my chemical romance. det var tider det. men iaf, back to sommaren 08. jag var mycket med tiffy, hanna och my också. ida lindblom ibland också. och elin. alla var vänner. men sen kom bråket mellan mig, elvira, hanna, olivia och fillan. då förändrades allt. det blev uppdelat i grupper. om jag ska vara ärlig tror jag att jag inte ens vet vad som hände. mådde bara dåligt av att somna på kvällen, när jag visste att jag inte ville vakna upp igen. javg mådde dåligt av att vakna på morgonen och veta att jag hade en jobbig skoldag framför mig med ännu mer tjaffs. mådde dåligt av att äta. av allt så att säga. men sen läste sig allt och det blev bra.

sommaren 09 var nog den bästa i mitt liv. det var jag och elin i vått och torrt. elvira och jag hittade på massa bus. hihi.
men sen började skolan igen. jag var mega fjortis då. fjortisrand, vitkajal runt hela ögonen, typ 2nr för mörk foundation och puder, rouge på hela kinderna och hela köret. det var så man skulle se ut då...

men sen började skolan. då jag såg ut som jag gjorde på sommarlovet. kommer ihåg att varje dag efter skolan så åkte jag, hanna och olivia till emil fahlén och martin varje dag.  och efter det så åkte vi till mona-lisa och käkade kebab pizza. undrar egentligen hur många hundra vi har lagt ut på det där? men skit samma, det var värt det iallafall. terminen gick och det blev vinter.

vårterminen började. och nu sitter jag här. i svart linne, munktröja och mina älskade jeans tights som jag har 1000 par av och skriver detta. jag är så lycklig att det inte går o förklara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious