strul

  2010-02-08 / 20:32:52 / life by me /
blogg.se servern är verkligen dåligt seg just nu.
kan varken ladda upp bilder eller knappt skriva inlägg, men vi får hoppas på att det är fixat så snart som möjligt!
måste ju kunna blogga ;)

nu ska jag faktiskt gå och tvätta av mig, kanske ta en ansiktsmask och bli ruskigt len i ansiktet. ska nog smörja mig med dove body lotion och brun utan sol också.

och jag har ett tips till er som smörjer er och inte vill bli fläckiga:
innan ni msörjer in er med er brun utan sol, smörj er med vanlig kropps lotion på till exempel knän, armbågar och händer. lotionen hindrar också er för att bli torra på kroppen av det bruna ni smetar på er.
hoppas det funkar! ;)

jag ska raka benen också och under armarna. kanske ta ett fot bad och måla naglarna också. får se vad jag hittar på, jag ska iallafall orka med allt ikväll som jag vanligtvis inte brukar göra. jag uppdaterar senare om hur jag mår och lite annat smått och gott.

jag hittade väldigt fina kläder idag på h&m, som jag ska beställa! ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious