dålig uppdatering jag vet :$

  2010-01-21 / 21:18:54 / life by me /
förlåt för dålig uppdatering.. eller jag behöver inte säga förlåt för det här är min blogg och jag skriver hur mycket eller lite jag vill? så ni behöver inte klaga ;) skriver av mig lite om idag och igår så ni vet, om ni inte orkar läsa så vad gör ni här? ;)

Onsdag: riktig seg dag i skolan. började lite dryg kvart i 9. iup dårå. sluta iaf 20 i 4, mamma hämta mig då. åkte hem och åt och sen senare vid 6 drog jag och hanna till dansen! :D så kul och komma igång igen! träffade Frida där, det var grymt kul och träffa henne måste jag säga. Jag hade saknat henne jätte mycket, och det var skönt att träffa henne efter allt skit som har varit mellan oss. Träffade Sandra också,  du var ockskå grymt saknad! Träffade massa andra saknade människor också. Fick en ny dans som var skit kul! Och i Februari åker Hanna och jag till Vallentuna och tävlar. Inviger våra nya kläder också, dom är guld(Y)

Torsdag: Kände mig lite hängig imorse.. hade ont i huvet och magen så stannade hemma från skolan idag. har kollat på tv hela dan också. men jag blir så rastlös när jag är hemma så nu är jag skit trött så ska snart dra härifrån och kolla på en film och äte nått också eftersom jag inte har ätit på hela dan. Har precis snackat med Frida och Sandra, vi ska träffas nästa vecka och det kommer bli guld värt! Men nu ska jag dra mig till sängen. Ni får ha det bra!

/eran egna ssarae



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious