Fix till imorn!

  2010-01-14 / 21:16:43 / life by me /
HEJ!

Kom hem från Olivia vid 6 typ, sen dess har jag ätit, kollat på tv och hunnit blogga. Imorn åker jag till skolan, slutar 14.15, sen drar jag och mamma in till Marieberg och shoppar!!

Min inköpslista den här gången:
* blåa vanliga gina trcot tights.
* svart munktröja.
* svart linne.
* och apotekets smink borttagning och fuktkräm!
sen jag hade sår på hakan ungefär, så hade jag alsolsprit och plåstertejp på det varje natt (ni kan ju tänka er hur jag ser ut då utan smink och allt ;) ) och då när jag tog bort tejpen varje morgon hade jag utslag efter den. och häromdagen när jag vaknade hade jag stora röda utslag från min Loréal Paris smink borttagning(grön). Och när jag tar på fuktkräm svider det jätte mycket! Så jag ska köpa ny saker imorgon. Tror jag ska köpa en ny foundation och puder imorgon också!
Men nu ska jag locka färdigt mitt hår! Ha det jätte bra!

P.S: mina naglar är snart klara, super snygga! ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious