Hemma nu..

  2010-01-23 / 16:09:15 / life by me /
är hemma nu från olivia.
eller ah, kom hem för ungefär 1h 30min sen.. mamma hämtade upp mig när hon åkte hem från jobbet, skulle ni orka jobba på en lördag? det skulle verkligen inte jag! ;) men jag är slö.. haha, ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra. kanske blir hanna, hon är ensam hemma och ville att jag skulle vara med henne, men jag vet inte om jag orkar. har kännt mig seg och hängig dom senaste 4 dagarna. vi får se ikväll, klockan är typ bara 4 än så ;) dagens outfit blir väll svart mjukis overål och vitt linne med min vita nya svea mössa :) den är skit fin, jag älskar den. nästa helg hoppas jag verkligen på att jag får träffa frida! jag saknar henne grymt mycket. hon är obeskrivlig just nu!

men nu ska jag nog gå ut och gå med mig själv och lyssna på hög musik, frida tipsa om man mår dåligt!
nu får ni en bild på sötnosen, titta och njut! :)
pussar från mig ;)




fridaa

hihi du är sötast gumman, jag älskar dig !

vi måste träffas nästa helg!!!! :D<3

2010-01-23 @ 16:11:57
URL: http://onlyffridaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious