äta/packa/olivia

  2010-11-09 / 14:48:53 / life by me /
nu har jag precis kommit hem från skolan. slutade egentligen för en timme sen men var kvar och väntade på skjuts med tiffany. om en stund ska jag äta och sedan packa datan och bege mig hem till olivia där jag ska spendera min kväll. mamma får skjutsa mig för det är snö storm ute. det riktigt slår när det nuddar ansiktet och det dunkar o gör ont. kanske kommer någon till olivia sen eller så kanske vi tar buss till kumla? återstår att se. något hittar vi på i alla fall.

lite senare kommer det upp en video som jag spelade in när jag sparkade på olivia idag från skolan. hahah, är inte så hemskt som det låter men.. ni får se!


dagens outfit + svarta tights


fullt med snö, eller ja 1,5 decimeter. i alla fall något




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious