jag är igång igen

  2010-11-08 / 17:45:14 / life by me /
och nu var jag igång igen! jag har saknat min blogg jätte mycket och nu har jag bestämt mig för att blogga så mycket jag kan och försöka ta mer bilder och så. om tjugo minuter åker jag iväg till hallsberg för att träna dans inte peppad alls, men mamma tvingar mig som vanligt. 
när jag kommer hem ska jag fixa mina naglar, dom har blivit jätte långa nu så ska fila och måla frans manikyr på dem. kanske sätta på lite nagel smycken också, vi får se. det lät fint i alla fall så det kör vi på.
första dagen i skolan, alltså idag, var skit seg. var nära på och slockna när jag kom hem men såklart satte jag mig vid datorn som höll mig vid liv. nu ska jag byta om till tränings kläder som jag inte vet vad jag ska ha på mig. blir nog shorts och en tröja. det lät bra. vi hörs sen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious