klar med bloggen nu.. pust!

  2010-11-15 / 16:53:00 / life by me /
nu är jag klar med bloggen och såhär får den se ut ett tag nu. jag funderar på om jag ska byta till devote.se istället för det är inte lika komplicerat.. fast det återstår att se. idag skulle jag egentligen ha videobloggat eftersom det är folk både i skolan och utanför skolan som tycker det. men nu har jag tagit ut mitt löshår och jag ska snart till dansen och träna lite så det får bli antingen efter det eller imorgon. tror det tippar på imorgon faktiskt, för idag har jag knappast tid. nu måste jag äta och plugga lite, sen ska jag vidare till dansen som jag nämnt förut. vi hörs efter det babe's, i love u♥!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious