DANS PÅ G

  2010-09-19 / 12:34:31 / life by me /
Nu kommer snart Hanna och hennes mamma och hämtar upp mig. Vi ska träna i Hallsberg inför tävlingen nästa lördag, så det blir bra. Hade ju privatlektion i fredags så då fick vi lära oss lite nya grejer.
-
Förövrigt sitter jag och lyssnar på musik just nu, så det var ju lite mindre kul kanske? Ja! Efter dansen ska jag duscha och göra mig i ordning. Sen släpar säkert mamma med mig till maxi.. Ja men sen iaf ska jag hem till Viktor så mammafår sjkutsa mig dit för jag tänker inte cykla med en sån här jobbig träningsvärk jag har i benen och magen.
-
Men vi hörs efter dansen för nu är dom här och jag måste springa. PUSS!!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious