DUSCH

  2010-09-01 / 21:17:30 / life by me /
Dansen var sjukt kul, men väldigt jobbigt eftersom jag inte har tränat någonting under hela sommaren och lite för och efter det. Så nästan 3 månader. Jag har i och försig ätit pizza typ tre gånger per vecka och godis varje dag så det kanske inte är så konstigt att jag har fått försämrad kondition, jag har inte dålig men heller inte bra.
-
Nu ska jag iallafall duscha och sen ska jag nog lägga mig i sängen och läsa. Ska testa om jag ser bättre i mina snygga glajor.
-
Vi hörs senare eller imorgon innan skolan. Imorn kommer det också massa roliga videoklipp som jag har på mobilen om jag hinner ladda in dom. Men gud vad jag skriver, ska duscha nu iallafall så puss.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious