FUCK I'M GOOD, JUST ASK ME

  2010-09-27 / 21:03:23 / life by me /
Hemma från dans och har precis ätit. Lyssnar på John Mayer - Free Fallin', sjukt bra låt. Nu ska jag snart duscha. Efter det ska jag kolla klart på Remember Me och smsa med min Viktor. Han är bäst.
-
Imorgon är det idrottsdag i skolan och det kan ju suga. Bajs säger jag bara. Ska börja med via spåret och ah jag kommer inte springa om jag säger så. Efter tävlingen i lördags så hade jag grymt ont i ryggen utan att veta vad jag hade gjort? Och nu har jag ändå ondare efter träningen idag. Ja ja, ska be mamma boka en massör och smörja in mig med tigerbalsam på min onda rygg.
-
Imorgon ska jag träffa en efterlängtad Viktor och det blir hur bra som helst!
-
Just fan, köpte lite nya grejer idag också som ni får bild på imorgon för jag vet inte vart min mobil är?
Jaja, puss.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious