Godmorgon!

  2011-08-11 / 09:34:53 / photos /
Jag är uppe tidigt idag, wihoo! Igår var jag i Kumla hos Jospin, sen gick vi ut och träffade Jarmo, drog en runda på stan och sen hem igen. Efter typ en timme körde vi samma vända igen, och det var verkligen sviiiinkallt. Märks verkligen att det är höst nu. Men jag fattar inte hur det kan komma såhär tidigt? Det är ju ändå bara 11 augusti och halva månaden har inte ens gått? Aja skit samma, idag ska vi till Söderköping(?). Ska få träffa min efterlängtade syster som numera inte bor hemma längre typ. KUL ATT DET ÄR TOMT HÄR HEMMA OCH JAG SAKNAR DIG SOM BAAAAAJS. SÅ OM DU LÄSER DET HÄR KAN DU GÄRNA KOMMA HEM OCH VARA MED MIG<3<3<3<3
-
Aja, nu ska jag fixa mig. Vi hörs innan jag åker. Kameran kommer självklart med! Puss
ph; london 2010, sakna


Malin

Har länkat dig nu!

2011-08-11 @ 11:55:27
URL: http://maaalins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious