Nyss hemkommen

  2011-08-15 / 23:17:14 / life by me /
Var på roadtrip med min älskade Nathalie. Hon hämtade upp mig med moppebilen här hemma hos mig sen åkte vi in till Kumla för att träffa Josse, Becca, Evelina och Jenny i maxi garaget. Var där i kanske tio minuter men sen bestämde vi oss för att åka till donken i Brändåsen men det blev Örebro istället. Sen smsade jag lite med Marcus o så visade sig att vi satte oss i bilen på roadtrip till Odensbacken! Helt galet var det, för vi hade aldrig åkt dit från Örebro dit. Men vi virrade runt lite där och så hittade vi vägen, helt otroligt.. Vi var där tills typ kvart över tio sen åkte vi därifrån, jag blev hem skjutsad och Nattha åkte vidare till Kumla. Ska vara med henne hela veckan och slår vad om att det kommer bli rätt så ganska awesome GALET! Har så förbannat kul med dig gumman. Imorn tar jag med mig kameran dit och fotar vad jag gör! Puss♥
jag älskar dig min finaste vän. du gör mig alltid glad..♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious