Today i don't feel like doin' anything

  2011-08-06 / 20:22:05 / life by me /
Hej!
Har egentligen ingenting alls att skriva förutom att jag är väldigt trött och att jag verkligen inte orkar göra någonting ikväll. Gårdagen vart bra tillslut iallafall. Cyklade till Sjöparken eftersom det var någon fest (?) där, tappade bort Frida på vägen och när Hanna och jag kom fram så möttes vi av massa människor och polisen som ville kolla i våra väskor. Stannade där ett tag och träffade massa sköna människor. Sen lite senare cyklade vi med ett gäng och väntade på att Sibylla skulle öppna, men det öppnade aldrig så vid ett drog vi hem till Jonte och kollade på filmer. Frida och Hanna var jätte jobbiga och höll alla vakna så slår vad om att alla är jätte trötta idag.
-
Efter några timmar sovande för min del så börjar Frida väcka mig och säger att hon vill ut och cykla. Så jag, Hanna och Frida satte oss på cyklarna och trampade till Maxi för frukost som bestod av Pucko och krämbullar.. Bra val. Åkte hem till Hanna vid 9 och sov o sen vid fyra åkte jag hem. Åt precis nyss och nu ska jag gå ut och sätta mig på altanen med lite släkt som är här. Guld, vi syns sen! Puss.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious