ju mer ni spottar desto fortare blommar jag

  2011-07-17 / 13:05:52 / life by me /
Satt inne på facebook och strosa runt, sen kom jag på att juste blogga innan jag åker skulle jag göra ju! Gårdagen spenderades med Anton, Robin och några fler. Mycket trevligt! Nu strax ska jag åka ifrån min snutta och dra vidare till Köping, eller ja utanför, där min farfar bor. Har inte träffat han på 100000 år så det ska bli kul. Han fyller även år! Uppdaterar kanske därifrån, och om inte annat mobilbloggar jag. Har bara på mig en svart byxdress som är Hannas idag, och svarta klackisar från din sko. Mitt hår är fan katastrof så mamma får göra en inbakad fläta i det sen när vi kommer fram. Ikväll ska jag vara med Hanna, as ballt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious